door Claudy te Brake | okt 18, 2018
Remember Me Eind 2015 startte het online platform RememberMe.nl met als missie om een passend afscheid te bieden, waar nabestaanden met een warm gevoel op terug kunnen kijken. De slogan “Voor een afscheid met een gekleurd randje” typeert RememberMe. Zij brengen kleur...
door Claudy te Brake | okt 17, 2018
Vivat Innovation Centre Het VIVAT Innovation Centre – VINCE – is de aanjager en versneller van innovatie binnen VIVAT. In B. Amsterdam, te midden van en samen met start-ups en innovatie experts, worden ideeën uit de VIVAT-organisatie verrijkt, getoetst en...
door Claudy te Brake | okt 14, 2018
Goudse verzekeringen Het gehele ontwerp, de inrichting en het uitwerken van alle online en offline communicatiemiddelen voor het jaarlijks congres van De Goudse Verzekeringen 2016-2017 zijn verzorgd door Renew Identity. Het congres stond in het teken van een...
door Claudy te Brake | okt 13, 2018
V-Style V-style, de eigen vakglossy van netwerk VMC, is een kruising tussen vakblad en glossy en heeft als doel de 300 leden van het netwerk te binden, te boeien en aan te zetten tot dialoog, zowel tijdens netwerkbijeenkomsten als online. Daarnaast zet VMC het...
door Claudy te Brake | okt 13, 2018
FOM Ontwerp voor de aankleding voor het jaarlijks congres voor fundamenteel natuurkundig onderzoek – FOM – in Veldhoven: Physics@fomveldhoven 2013. Het thema van 2013 was de grote Nederlandse invloed op natuurkundigen wereldwijd. Dit blijkt uit het feit...